torsdag 5 november 2009

house of pain...

Tvärruggigt väder ute.. usch!!! Jag å barnen e hemma idag. Donna har legat med feber hela natten och igår käll vart hon helt "groggy" efter den här svin-sprutan. Cilla var oxå febrig igår men inte av samma anledning som Donna. Jag har ont. Så ont i magen. Men men det går över. Idag har vi verkligen sovit ut allihop, såå skönt!

Men ändå lite jobbigt med tanke på huvudvärken jag får när jag sover för länge som ja inte är van vid.



Just nu väntar en period av smärta och ångest men jag tänker klara mig ur detta. Jag har en underbar familj som jag saknar något oerhört! och ett par utvalda vänner runtomkring mig som jag inte skulle kunna leva utan. Jag har 2 underbara döttrar som är skälet till att mitt hjärta slår och ett arbete som ger oss en skälig levnadsstandard ( behöver bara få kontroll över min ekonomi så är det ännu bättre :) )



Snart känner jag på mig att livet åter igen kommer att ta nya vägar och jag väntar otåligt på vad som ska hända.. vart jag ska börja rycka i trådarna?? .. spännande!! :)

Tänker välja vägarna att ta hand om mig själv lite mer , fokusera till 200% på jobbet och ännu mer på mina döttrar!

Tänker börja med detta och sen småstarta med mina tänkta projekt som jag dagdrömmer om varje dag.

Sen kan inget gå fel mer? eller? 2010... ge mig ett underbart år!! Känns bra.

Tänker bli en trevligare och roligare människa nu när en så hektisk och energitagande period i mitt liv börjar stabilisera sig. Dags att lägga i en lägre växel och planera och fokusera på roliga och viktiga saker som bringar energi.



Till mina sis.... FAAAAN vad jag saknar er.

1 kommentar:

  1. Låter som en himla bra plan tycker jag!!!
    6 veckor kvar sen syns vi:) Lovely kommer d bli du:) KRAAAM

    SvaraRadera