fredag 23 oktober 2009

Järnvägsspår

Du säger väl till om jag ska gå? Du säger till eller följ mig till dom grå , höga husen bakom järnvägsspår. Om du vet vad du vill.. om du vet.. har du ingenting att hämta.. ingegnting att hämta här.

Den e så bra! Har lyssnat in mig på Winnerbäcks nya skiva .. i början tyckte jag sådär men nu är den bara såå bra! Fan vad jag älskar Lasse!! he he ..


Idag känns livet rätt tungt.. mycket starka och blandade känslor.. Vet inte vart jag ska ta vägen.Saknar mina systrar så mycket, Vill ha er här och dela mina tankar och jag saknar mamma ... önskar jag kunde tala med dig på riktigt. Eller jag vet att jag kan det.. men ahh.. ni mina systrar förstår hur jag menar kan inte förklara. Hur som helst ibland är det tungt.. men ändå känns det ok. For now.. krams



"om jag kommer dit igen har du en plats där jag kan vila? har du ett rum där jag kan känna att jag är nånstans ifrån?ett fönster vi kan sitta vid och blicka ut mot ån?"

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Vi e alltid med dig du vet sis, oavsett:)
    Love you!

    BTW, kolla inde nna blogg, tror du gillar:)

    http://badankor.blogspot.com

    SvaraRadera