onsdag 7 oktober 2009

bland stövlar, sex ,sötunge och skaparlust




Ledig idag , ljuvligt! Förmiddagen har varit underbar gick upp vid 10.30 och käka PANCAKES, dock inte jag som stekte. Men jävligt gott var det! Sitter och tänker på ett par stövlar jag sett som e bara sååå underbara! som jag letat efter men kan inte hitta någonstans. Vill ha ett par mullvadsfärgade OVER-knee stövlar som jag kan rynka ner lixom. Hittar ingenstans , Gärna med bra klack så jag kan jobba i dom en dag oxå.


Åh vad jag vill ha en bra kamera! Vill fota , fota i massor!! Gärna sexiga bilder fast på ett vackert sätt och underbara bilder på barn i olika "trashiga-princess-ballerina-rockiga " motiv. Me like... måste få skapa!! Får panik inte bara fota utan allt... vill göra så mycket men kommer aldrig till skott lixom. Mår bra när jag " gör" nåt. Ideerna sprutar runt i mitt huvud. Gör ont nästan?!




" måste tänka framåt är livrädd att fastna här"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar