torsdag 1 oktober 2009

the most beautiful girl in the world...

Varför??? älskade älsklingstjejen??? varför e du alltid arg på mig och jag då, på dej? Vill inte att dessa totalt onödiga gap å skrik ska uppenbara sig på en totalt meningslös grund och absolut inte 3 min innan vi bara MÅSTE åka på morgonen?! Shit finns inte ord för hur trött jag e på detta slöseri av energi som egentligen morgonen ska bringa? dagen blir förstörd. Tot!! Jag vet jag är inte den bästa mamman säkert men till dig unga dam så e jag tro d eller ej det. Sorry for that men så är det. Vet att livet e inte lätt och jag vet du håller på att bli stor snart 11 hela år men det kommer att komma värre saker framöver än att du inte hittar din "tröjan med staden på" och utbringa ett rent helvete på morgonen precis när man ska iväg!!Det är just sånna här saker som gör att alla vi eller iaf många förädrar med barn och småbarn som gör att vi alltid kommer försent eller nära på iaf, stress, varför det inte spelar nån roll med hur tidigt vi går upp eller inte för detta kommer JÄMT när man är på väg ut. Always.
"dont have to do it so complicated"

1 kommentar: