fredag 13 november 2009

Top notch!!!!!

Det första var fel... och grov lögn..delvis..
Jag är inte påm topp 3 just nu kan jag säga. Dagen at work har varit otroligt seg faktiskt.. hemsk! Sen gjorde jag naglar det var great :)
Sen träffade jag Kim och vi gick till Voda å drack vin å käka sushi , det var oxå toppengreat !!!
Men sen mina vänner, händer något... något som absolut inte får hända fredag den 13:e kl typ 19.30 på kvällen och dessutom UTE!!!
Jag tappat min framtand när jag gnager på en underbar grön oliv!!! Fuck fuck fuck.. snälla! vad händer? och varför händer detta just MIG???!! idag? nej orkar inte mer! Men jag ger inte upp fortsätter att försöka bevara denna fredag den 13:e till ändå ett glatt minne hemma hos min lovely friend Marie... keep up the good thinking and living!!!
Perfetto!! Ciao .. ti amo. Bacio!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar