måndag 9 november 2009

ja nu skriver jag då!!

okej... jag måste vara ta i typ topp 3 sämsta bloggaren ever!!? glömmer lixom... fixar med annat... tänker emellanåt på vad jag ska skriva i bloggen men sen glömmer jag det. Känns som om jag redan skrivit det.. he he he ..
Ja ja jag har ju sååååå måååånga tajta läsare out there!!!?? not ;)
ha ha ha asg!

Till den som känner sig träffad så finns det 2 saker jag behöver hjälp med....

1) drivrutiner till min canon MP 140 (pixma)

2) photoshop!!!! som går att installera!!! please :)

Jag är nu så trött att jag nästan kräks.... ghost imorgon 06.15.. yes :)

Till alla er grabbar.... ( alla e kryddat:)

jag har just borstat tänderna och lagt in en granit!!! tell me... så underbart! he he shit vad jag är okvinnlig!! ha ha ha ... måste njuta klart av detta moment innan jag ens tänker säng!
kram till er alla!!! "tajtisar!!!" he he he :) dahhhh....

1 kommentar:

  1. vadå drivrutiner till ..din skrivare??
    Jag har ju skickat photoshop till dig!!!
    Om du inte kan installera den ladda ner en gratis test version så länge :)
    kraam

    SvaraRadera