söndag 22 november 2009

Underbar och älskad av alla!


Igår fyllde min lilla Donna 4 år!!! gud vad tiden går fort!!!
Hur som helst så är hon så fruktansvärt rolig!Hon e smart lixom!!! Igår när hon skulle öppna alla paket som
hon fick tackade hon jättemkt och ibland sa hon grejer som
- Va??? vad är det jag ser? har jag verkligen fått denna fina saken? jag kan inte tro mina ögon! och t.ex till morfar som hon fick en bratz docka av sa hon:
-va!! morfar är det verkligen sant att jag fick denna? ha ha ha hon e så jäkla kul alltså!

Sen kollar hon noga in alla runtomkring när hon säger sånna här saker å kollar in allas reaktioner lixom, som om hon är medveten om att hon är rolig och så fort alla börjar skratta så vet hon att hon lyckats och då brer hon bara på mer och mer! ha ha ha ha

Baben!!!!! :)
Idag har jag jobbat igen men det gick fort, skönt! ka-ching! söndag å allt :)
Skriver nog lite senare ikväll måste get some to eat now! krams

2 kommentarer:

  1. ååhhhh shit vad söööööttttt!!!!!!!!!!jag dör!! Lilla Donnsan!!!

    SvaraRadera
  2. carra!! Bilder från kalaset!!! Vill se:)

    SvaraRadera