onsdag 11 november 2009

onsdag..blötsnö and shit!






Jaa kära vänner.. onsdag och snart är det fredag igen :) sweet. Idag har jag jobbat till 15 bara.. underbart! Tyvärr är jag så trött att jag bara velar runt känns det som orkar inte ta tag i ngt viktigt nåt jag borde lixom.

Vill bara tacka MIN underbara praktikant för att hon e med mig på jobbet under dessa veckor! ja det är helt amazing! Tyvärr bara nästa vecka kvar men ändå... GOOD WORK! hon ville komma tillbaka mig på praktik i vår och yes yes yes absolut! Kan ju bara innebära en sak att jag e sjukt rolig att hänga med :) ha ha ha ha .

Skulle lätt kunna däcka av på soffan nu men snart om ca 20, är det dags för att åka med Donna på FUNKYKIDS på dans. (ja jag dansar ju inte men) he he.

Efter det då så ska jag finna lite energi laga mat och fixa inför morgondagen sen softa!!

Är det GREYS idag? Vore underbart! :)

1 kommentar:

  1. Tyckte du dansa som fan på The Club. `` I know you want me, You know I want yaa `` =)
    Kämpa på vacker...

    SvaraRadera