onsdag 18 november 2009

ja jag e ju inte skitbra på att uppdatera!!!

Hmm.. skärpning skärpning Caroline. Yes I will try. Till mitt försvar kan jag säga att jag har haft en ihärdig skallebank som pågått under 3 veckor. Inte slutat en dag!
Kan ni tänka er det? somna med världens värk så ont så man inte kan somna.. och sen vakna å känna sig som att man har världens bakfylle- hangover??
INTE KUL-INTE OK.
Så nu under en vecka typ har jag varit off... det är oerhört jobbigt... sen googlar man på varför detta kan komma sig och det är kanske inte det bästa om man inte vill oroa sig...
Shiit!!
Ja ja på fredag ska jag börja ta tag i detta problem med en läkare som ska sätta bollen i rullning och komma fram till vad som orsakar denna fruktansvärda plåga.. att jag tappar fokus.. att jag tappar det mesta. :(
fy ja en jobbig period. Hoppas att den inte går allför långt iaf.. så långt vågar jag inte tänka. Men men imorrn ska jag till jobbet igen efter en ledig dag och låtsas att allt är helt under kontroll. god oh god..

btw: sorry för detta sjukt negativa o tråkiga inlägget... i can not just fake....

2 kommentarer:

  1. bra att du ska ta tag i det!! Du kan ju inte gå runt så där och må dåligt!!Nu e d inte långt kvar tills vi seeees:)

    SvaraRadera