fredag 5 februari 2010

i wanna feel beautiful.. and successý....


Varje dag är man inte på topp, man kan inte, det går inte att vara det.
Idag har jag en sån dag...

  • Vikte in mina kläder garderoben- tycker alla e fula!!! fan shit släng dom!!!!varför hänger dom där för lixom??? i MIN garderob?...
  • Skulle fixa håret imorse... - vad händer?? vart e mitt långa hår???!!!!! fuck!
  • Sminka mig innan jobbet....-okej..varför?? på ett ansikte som e helt torrt å fnasigt??? dubbel-fuck.
  • läppglans lr läppstift kanske?? som pricken över i-et? neej, faktiskt inte.. mina läppar e helt av banan av.. jaaa. who knows? vätske/vitaminbrist? kyla? torr luft på jobbet? ja allt e nog en liten bidragande faktor men... -fuck.
  • lunchen som jag gjorde tills idag smakade verkligen skit, åt helvete med den svepte en cola 2 kaffe och ett par cigg!! mm nice!!? ehhh.. nej.
Okej så jag har känt mig ful fulare fulast idag.. hela dagen å den har varit låååång as hell!
Typ 18 jävla timmar har jag vart vaken?? kan inte sova heller så damn!!! INTE ok...
MEN !!!!! Thank god!!! its friday å ledig i helgen!!!!! Wieeee :D
Imorgon kommer en av mina vackra systrar hem så hoppas att hennes utstrålning smittar av sig??? hur som helst,, rödtjut å god choklad imorrn kväll kommer göra susen och en massa sis-snack!!!
Kan det typ bli bättre?? Noop.
/ krams




2 kommentarer:

  1. Söta underbara Carro...i mina ögon är du både successy och vacker..och den där utstrålningen ligger nog i familjen...

    SvaraRadera
  2. Kan du va ful?
    har jag väldigt svårt att tro..

    //your pusher =)

    SvaraRadera