måndag 22 februari 2010

i dont know what im going to do today...and...

det snöar ute...nu börjar jag tröttna.. på riktigt.. Riktigt jävla trött på det här och precis allting annat. Förutom min familj. Dom kommer jag aldrig tröttna på. Men precis allt annat. Särskilt mig själv. Jag själv ligger bakom det mesta faktiskt. det är ju mitt liv. Vissa saker rör till det som jag inte kan hjälpa men mycket gör det inte. Mina beslut, min personlighet  and everything. Ja ja... hur som...
life doesn´t sucks completely anyway!!!!!
Väntar på en del besked som jag ska börja gnaga i.. hmmm...( tired of being abused...)

Vill rita!! har fått lite ideer om vad det ska bli för projekt nästa gång... men men det kräver mkt tid, lugn, utrymme att spela hög musik, (repeat gärna)och tålamod!!! Längtar till 3 dagars ledighet. Så j-la sweet!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar