måndag 8 februari 2010

boooring...

Idag har vart en sjukt boring dag assså. Orkar lixom inte direkt nånting.. skulle bara vilja sova och äta gott typ... och vara med mina kids, nära och kära...Alltså då menar jag verkligen!!!

igår åkte cami- ami hem :( . Mys syster !!!! vill ha dig här meeeer!!! snyft.

så... thats my personal shit for today.

Ett hem jag hittat på Styleroom för typ längesen längtar jag efter! Åhhhh vad det är jag i det huset.. får en klump i magen när jag tänker på det. Vill vill vill ha!!
Vilarinio.. please ;)
Inredningsmässigt... alltså tänket betong, natur, ljusa material öppna ytor och det absoluta etage!!!!! är min dream! Ska visa er huset nu men själv hade jag velat ha lite mer betongkänsla och mer
GARAGE!! Det ska jag ha ..snart i mitt liv. I know I gonna get it. Right V??? he he hee ..




åhhh neej nu började det i huvudet på mig.... 10000 saker jag vill ha mitt nya typ detta hem,, fuck,,, kommer tänka på det hela natten..Vill helst skriva en lista typ.. ha ha ha aha ha ..såå typiskt mig..
Mikaela... saknar dig really much....
kram alla

3 kommentarer:

  1. Klart att de går att lösa. Vilarino ska de dock stå./ JV

    JV, va fan eller???? hahaha

    SvaraRadera
  2. sååå grymt snyggt alltså!!! helt underbart!! Saknar dig me carra, om du visste hur mkt jag skulle vilja flytta hem NUUUUUUUU!!
    Love you!
    kram

    SvaraRadera
  3. ha ha ha ha shiit damn!!! jag har en JV he he he sweet :) f-n tänkte ja inte på,, der bara plus med detta namn :D

    Mikaela... åh syster yster... bloggar du nåt ell? kraam

    SvaraRadera