onsdag 9 december 2009

trash




Exakt såhär känner jag mig idag. Verkligen upp och nedgångar väldigt pendlande asså... my days... mmm
Men nu har allting löst sig.. orkar inte berätta om vad som hände idag men kan snabbt styra upp en lista med stödord så får ni ett hum om det iaf..

¤ trött som ett as.. totala sovtimmar på 48 timmar uppe nu i 8 st!!!! helt bränd känner jag mig!

¤dagis var låst när jag jäktade dit med lucialinne till donna idag innan jobbet

¤utelåst från bilen glömde nyckeln i sätet när jag skulle hämta p-biljett, dörren e trasig kom inte in!! fuck!

¤sjuka personer på jobbet idag.

¤ jobbiga telefonsamtal med olika människor,, men ack så viktiga!

¤kunder strömmar in exakt kl 10 ( otroligt bra) men jag var själv och lovar en kö på typ 30 pers kl 10.10 och jourtelen jag har på mig ringer konstant!!

¤ massa konstiga kassafel, datorena hänger sig m.m

¤letar efter x-tra nyckeln till bilen på luchen (stress) men utan utan resultat! dubbel-fuck

¤ slutar jobbet 15.30 får ringa assistance kåren som får öppna bilen

¤ THANKS!!! 1500:- det man inte har i huvudet får man se till att ha på kontot
( sorry kidz.. 1500:- billigare julklappar! ) nej d e lugnt men ändå...

Nu är allt galet bra.. igen talking with lill-sis... underbart... nu chokladen vinter , mineralvatten och ett avsnitt kanal 5 play-arga snickaren sweet...
godnatt... i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar