måndag 7 december 2009

happy.. yes :)





När jag blir glad händer något inuti mig... jag får lixom lite panik.. oftast när jag är glad betyder det att jag har kommit på ngt nytt oxå... nya tankar, ny energi och aaa... ny inspiration. Det har hänt idag men samtidigt är det bara lite lite lite jobbig känsla eftersom jag får lixom svårt att andas..typ hyperventilerar lite ( im wierd, i know) men det är ändå rätt skön känsla.. en form av rush.. he he he he ... Lycka!! ?
Jag tänker tänker å tänker så mkt att jag kan knappt fokusera ordentligt... Men SJÄLVKLART är det oerhört härligt samtidigt att verkligen känna glädje.
Har styrt upp en outfit till helgen oxå :) (thanks DICE!!! ) Det är bilderna ni ser överst köpte den ljusa "skin" klänningen men valde mellan den och den svarta.. Celizia fick välja och hon sa att det vore kul å se dig i en annan färg än svart ngn gång mamma, så det fick bli den. Valde jag fel kanske? hmm ja det återstår att se. Kram kram to all of u.

2 kommentarer:

  1. you're welcome.. Du vet vad som gäller på sidan:)Tvinga mig inte att gå in och styra om prylarna.. Ha ha ha

    SvaraRadera