tisdag 8 december 2009

sooo tired!!!





JAa jag är galet trött ... vad gör du uppe då?? gå å lägg dig!! mm visst men det är alltid så mkt saker som ska styras innan jag gör det. Jag å Cilla fick snurra ut till maxi vid halv tio efter lucialinne till Donna... åhhh alltid god tid som vanligt!! NOT!!!
Blir så trött på mig själv, ofta.
Men men nu är det löst å allt e frid och fröjd bara jag kan få sova snart!!! Jag vill så det värker! ;)
En bra dag trots ca 4 timmars tot! sömn, och jobb 8-19.10. Men det är ok.
En kul dag på jobbet idag.. reg. kommunikatören har varit hos oss nu.. i 2 days!:) sweet! Såå skönt att få lite hjälp!!

Saknar er mina systrar... så in i!!!!
Cami!!!! mer om L.A!!! jag e såå nyfiken!!
Mickan!!! Jag vet saker du inte vet att jag vet o.sv... ffs! tell me!
LOVE U...
p.s snart är det helg igen :) underbart. Fredagkvällar e bäst! :) min vecka räknar jag typ mån, ons sen thank god it´s friday -fredag!! :) Det går fortare till helgen inte mellandagarna tis , tors.. skittråkiga på ngt sätt? ha ha ha .. d.s

btw!!! Älskar STYLEIN´s kläder! Snart nu ska jag börja fylla upp min garderob med hennes grejjer! Tur att sis e kompis med Elin :)(designern)
(Bilden ovan är från stylein.)

2 kommentarer:

  1. För det första e d INTE OK att jobba 8-19, det är en sinnessjuk arbetsdag för en tvåbarnsmamma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! För det andra vet jag att du vet(går väl inte hålla nått hemligt för dej ;p) och jag ska berätta har bara inte vart nått bra tillfälle och jag har inte haft någon positiv energi kvar. Jag ska bara jobba ihjäl mig resten av veckan så kan vi höras på söndag... elle kanske imorrn:) du e ledig va?? ja börjar 2.. kramen

    SvaraRadera