onsdag 6 januari 2010

Tillfreds med mig själv..but still....






Är trött på att varje dag ska innebära ett STORT varför...
vill inte tänka varför längre. Gilla läget Carro! accept and leave it behind.
" Det går bra nu"
mmmm.vissa delar går fantastiskt och det väntar några riktigt stora :D saker och små runt hörnet men ändå....

Kanske är det vinter-ångest som börjar? Ett helt nytt år? Planer som e oklara? Eller kärlekens tvivel?... I dont know men jag ska hitta ett sätt.. en ny energi...
Promise!!!

En sak längtar jag väldigt mkt till.. drömmer om det varje dag..

En stooor atelje eller i varje fall ett rum där jag kan måla fota och lyssna på hur hög musik som helst spela samma låt om och om igen för mig sälv. Där jag kan skapa allt jag älskar och nya ideer tar sin form.

åhhh!!!!!!!!!!!!!

Nuuuuuu! please... is the only thing i want.. och en ny säng. thx....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar